Veel gestelde vragen

Hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen aan Glowws:

Van welke materialen zijn de sieraden gemaakt?

Onze sieraden zijn gemaakt van 925 sterling zilver. Het basismateriaal van onze sieraden is dus altijd zilver. Wij verkopen naast de gewone zilveren sieraden ook zwarte sieraden. Deze sieraden zijn behandeld met een oxyde waardoor het zilver zwart is geworden. Dus ook onze zwarte sieraden zijn van echt zilver.

De goud- en roséplated sieraden hebben een basis materiaal van 925 sterling zilver. Over het zilver zit een verguld laagje van geel- of rosé goud. Bij intensief dragen zal dit laagje slijten en zal er een zilveren kleur te voorschijn komen. Daarom raden wij altijd aan om dit soort sieraden af te doen voor dat je gaat slapen, zwemmen en/of het opdoen van een luchtje of crème. Op deze manier heb je langer plezier van de kleur van het sieraad. 

Wat is 925 sterling zilver?

925 sterling zilver dat is het is het zilver wat wij gebruiken voor het maken van onze sieraden maar wat houd dit nou eigenlijk in?

Zilver wordt gewonnen als fijn zilver. Maar dit fijne zilver is over het algemeen te zacht om sieraden van te maken daarom wordt het zilver wat wij gebruiken gelegeerd met koper. Zo ontstaat er 1e gehalte zilver wat bestaat uit 925 delen zilver en 75 delen koper, ofwel 925 sterling zilver.

Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?

Bij Glowws doen we ons best om de sieraden die wij verkopen mee te laten gaan met de mode. Daarom kan het nog wel eens gebeuren dat iets is uitverkocht.

In de meeste gevallen kunnen wij een sieraad nog een keer maken en zal de voorraad dus snel weer aangevuld worden! Bij sieraden met Edelstenen erin verwerkt is het helaas niet altijd mogelijk om exact hetzelfde sieraad nogmaals te leveren. Edelstenen zijn een product van de natuur. Geen een edelsteen is exact hetzelfde als de andere Edelsteen en dat maakt ze dan ook uniek. 

Wil je nou toch graag iets hebben dat is uitverkocht? Stuur ons dan gerust een mailtje op info@glowws.nl met je vraag en dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen!

 

Kan ik bestellen zonder in te loggen?

Ja, dat kan zeker! En ben je nou net zo verliefd op de sieraden van Glowws als dat wij dat zijn? Dan raden wij je toch aan om een account aan te maken. Door een account bij ons aan te maken ben je altijd op de hoogte van onze nieuwste sieraden en de allerbeste aanbiedingen.

Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt?

Het makkelijkste is je bestelling opnieuw te plaatsen. Mocht je niet kunnen betalen met de ingestelde betaalmethodes? Stuur dan een mailtje naar info@glowws.nl en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen om het op te lossen. 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is?

Na je het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging. Geen bevestiging? Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Neem contact met ons op via info@glowws.nl en wij gaan voor je uitzoeken wat er is mis gegaan.

Wat is de levertijd van de bestelling?

Je sieraden uitgezocht, besteld en betaald? Dan nu wachten... Deze dagen duren vaak het langst, maar wij doen ons best. Je sieraden komen er zo snel mogelijk aan! 

Bij Glowws staat bij ieder sieraad de levertijd in de productspecificaties. Over het algemeen hebben onze sieraden een levertijd van 1-3 Werkdagen. Binnen die tijd is je bestelling bij ons de deur uit. Dan is het nog wachten totdat de postbode het bij jou in de brievenbus stopt. Uiteraard ontvang je van ons een track & tracé code om je brievenbuspakketje te kunnen volgen.

Let op dat sommige van onze sieraden een langere levertijd hebben! Niet al onze sieraden hebben wij op voorraad liggen omdat we in sommige gevallen het sieraad pas maken bij bestelling. Deze sieraden hebben dan dus ook een langere levertijd en het voordeel dat ze altijd speciaal voor jou zijn gemaakt!

Wat moet ik doen als mijn sieraad kapot is aangekomen?

Is je sieraad kapot of in slechte staat aangekomen? Dan spijt ons dat heel erg! Wij zullen er dan ook alles aan doen om dit zo snel mogelijk met je op te lossen. Maar wat kan je zelf nou doen hieraan? Om te beginnen is het natuurlijk belangrijk dat je ons zo snel als mogelijk is hiervan op de hoogte brengt. Graag met foto van dat wat er volgens jou mis is. Zodra wij hiervan op de hoogte zijn gebracht zullen we je per mail laten weten hoe je het pakketje naar ons terug kan sturen en kan je zelf aangeven of je hetzelfde product (indien mogelijk), een ander product met dezelfde waarde of je geld terug wilt.

Moet ik de kosten van mijn retourzending betalen?

Bij Glowws doen wij ons best om de prijzen van onze zilveren sieraden zo laag mogelijk te houden. Dit gaat alleen helaas niet als we retourskosten voor onze rekening zouden nemen. Daarom zijn bij ons de retourskosten voor de klant. Zodat iedereen kan meegenieten van een goede prijs voor een handgemaakt echt zilveren sieraad

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Indien je bestelling nog niet in behandeling is genomen kan je jouw bestelling gemakkelijk annuleren. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je hem helaas niet meer annuleren, wel retourneren. 

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. 

Meer info over retourneren vind je op onze pagina retourneren.